torsdag 14 juni 2007

Sus Scrofa

Nu har vi äntligen fått bilder på grisen vid åteln och den verkar vara ganska stor. Men tiderna är under all kritik, runt tretiden på natten/morgonen men det är väl då som det som mörkast den här årstiden.

Jag har tittat igenom 120 bilder och på drygt hundra av dom så håller han upp vänster framben, är han skadad? Vi får se till helgen om vi kan lura honom.

Då hoppas vi att det går bättre än det här: http://www.break.com/index/the-worst-hunter-of-all-time.html

Kan nån visa mig hur man laddar upp mer än en bild på det här för*****de blogghel***et så det inte ser ut som sk*t? Jag blir GALEN!! Vad kallt det är idag... Varför funkar inte länkhelvetet som jag la upp?
ps. JAG, Magnus har fixat till sidan.......
Bryr er inte om reseledaren/grisfotografens frustration.....




1 kommentar:

Anonym sa...

GE FAAN I GRISEN, DEN ÄR MIN =)

HAHAHAHAHAHAHAHA