torsdag 22 februari 2007

STOLT

Efter en massa möten o skit på jobbet hämtade jag min lille på dagis. Tungt och cykla med cykelvagn i snön. Svettig och en puls på 786 kom jag äntligen hem. Pytt i panna med korv, det får duga. Efter den utsökta måltiden lekte jag o Ludde (den lille) en stund innan han skulle nana. Sen, fick jag stora rycket! Först fixade jag jaktradion (tror jag), sedan vapenvård grundligt på grisbössan och studsaren. Min fina cammo-remmington-grisbössa ficka jag ner i molikyler så jag trodde aldrig den skulle se riktig ut igen. Men med mitt flyt så klickar den säkert när man står öga för öga mot den bestialiska galten med samurajsvärd som betar, brrrrrrr.
Nä, nu är jag riktigt stolt över mig själv så jag är faktiskt värd en öl. (har redan tagit en)
Nu får det gärna bli stjärnklart, fullmåne och runt nollan med 5 cm snö på backen, för då smäller det.
Två jägare
Det var en gång två jägare i skogen för att skjuta älgar. När dom jagat en stund snubblade en av dom och så hans hjärta stannade. Då ringde hans vän till sjukhuset och sa: - Hjälp! min kollega håller på att dö! - Ok, ta det lugnt, först måste du vara säker på att han är död. Då hör läkaren en stor smäll i luren, - Ja, nu är han död!
//Magnus

Inga kommentarer: