tisdag 7 oktober 2008

Vem fäller första älgen

Den här spännande tävlingen hade vi förra året då vann Caroline som gissade på Daniel ,vem blir det i år va me å gissa fin fina priser att vinna. Här ser du vilka du kan gissa på och ett troligt odds.

Rävaper 2.50 vet var han har dom
Micke 2.70 alltid på hugget
Daniel 3.10 har haft tur i år
Stefan 3.90 vet oxå var älgarna håller till
Bengt 4.30 kan bli hans andra älg
Bosse 5.00 kan mycket väl knäppa en från huggarkojan
Peo 7.90 en slitvarg är värd att få skjuta
Janne 11.20 lärling svårbedömd
Erik 22.60 finns det älgar på golfbanan
Magnus 59.40 otursgubbe nr 1
Anders 80.10 Kör hellre timmerbil


Tävlingen är öppen för alla man får till å med gissa på sig själv

6 kommentarer:

Sparris sa...

Ja sätter en slant på min namne micke...kan inte gå fel..;-)

Anonym sa...

Ja du sparris, Micke kan sitta i en öken så springer det en älg rakt på honom. Sånt flyt har han..... Skulle bössan vara oladdad så skulle den självdö vid fötterna =)

U.R sa...

Hm.. som helt ovetande om deltagarna, så väljer även jag Sparris linje och satsar på Micke.. Borde funka! :)

Anonym sa...

inte lätt, visst Per vet vad han har älgarna. Men jag tror han fokusrar för mycker på¨ormen i paradiset och inte ser alla älgar nu. Jag tror jag gissar på Bosse Han behöver ju bara ta en promenad på 50 meter så har han nog en älg där på måndagsmorgonen

Anonym sa...

Jag tror så här:
Rävaper - Kanske, har annat o tänka på nu, 16%
Micke - Lucky bastard, 20 %
Daniel - Vill bara skjuta för att reta mig, 12 %
Stefan - Trogen slitvarg, 25 %
Bengt - Vill hellre skjuta gris, 7 %
Bosse - Lika glad även om han inte får skjuta, 11 %
PeO - Gillar gå drev och hundar, 5 %
Janne - Outsider som jag inte har riktigt koll på, 3 %
Erik - Är han med i mer än två timmar?, 0,5 %
Anders - Är han med? 0,5 %

Till slut, jag själv - Kommentarer är överflödiga, slöseri med ord, bortkastad tid att ens skriva något.

Det var allt för mig tills söndag. Nu åker jag upp till STHLM och radio/tv-sporten med avslutning på Sveries stolta borg, Råsunda. Landskampen mellan Sverige och Portugal..

Anonym sa...

Jag tror att Micke fäller första älgen.