tisdag 9 oktober 2007

Jaha då var den andra dagen till ända.
Det hände väl inget speciellt för min del förutom att jag hade en väldig trafik med djur i 33:ans torn på morgonen, 2 rävar (för långt håll c:a 200 meter) 4 rådjur varav en bock samt vildsvin som inte sågs men däremot hördes ljudligast av alla!

Sedan var det jakt i Källebäck, inga älgar eller vildsvin sågs, men att det finns råder det inga tvivel om då hela marken var full med spår.
Däremot drevs det rådjur som jag aldrig under min korta jaktsejour varit med om i Källebäck.

Akilles gjorde ett osäkert intryck under första perioden då han drev ett okänt djur i en halvcirkel och sedan tappade bort sin medspelare som gick över en bredare bäck och han blev bänkad resten av dagen, detta bryr jag mig inte så mycket om då han bara är junior. Rutinerade Elvis gjorde som vanligt en mycket bra insats.

Nu tänkte jag lägga in lite bilder från min underbara solsemster på El Katastrofo Del Mallorca.









/Daniel.

Inga kommentarer: